20.04.2011, 18:09Lektura na 3 minuty
Mass Effect 3: Nowe informacje!
W sieci pojawiła się kolejna porcja interesujących informacji o Mass Effect 3. Pochodzą one z najnowszego wydania hiszpańskiego magazynu Marca Player. Uwaga – możliwe spoilery!
Dla przejrzystości, wszystkie informacje o Mass Effect 3 prezentujemy w punktach:
powód, dla którego Cerberus chce zgładzić Sheparda ma zostać wyjaśniony na początku rozgrywki;
wśród żołnierzy organizacji Człowieka Iluzji pojawią się mechy, jednostki szturmowe i… wojownicy ninja;
Żniwiarze, których napotkamy w trakcie rozgrywki występować będą w różnych rozmiarach – od małych statków o wymiarach 500-600 metrów po ogromne, dwukilometrowe okręty dowódcze;
Shepard doczeka się nowych umiejętności. Komandor będzie mógł przetaczać się pomiędzy osłonami, przeskakiwać małe dziury w ziemi, a także niczym żołnierz jednostki SWAT szybko podbiec do przeciwnika i zneutralizować go atakiem wręcz. Z mocy tych użytek zrobi nowa klasa postaci, która pojawi się w grze – Heavy Melee. Inżynierowie będą mogli z kolei stawiać wieżyczki;
sztuczna inteligencja przeciwników ma zostać znacznie bardziej usprawniona. Będzie to zasługą nowego systemu koordynacji działań wrogich żołnierzy. Od teraz każdy oponent – podobnie jak w szachach – będzie miał określoną rolę w swojej grupie i na jej podstawie będzie przystosowywał swoją taktykę działania;
w Mass Effect 3 przeciwnicy będą posiadać części ciała bardziej podatne na atak, co gracz będzie mógł wykorzystać. Aby np. zneutralizować tarczę wroga, trzeba będzie celować w jego słaby punkt;
sama walka ma być trudniejsza i intensywniejsza niż w poprzednich odsłonach cyklu. Tempo akcji ma wzrosnąć o około 15%;
lokacje w grze mają być większe i bardziej otwarte. Będą one również bardziej „żywe” – spotkamy na nich więcej postaci i natkniemy się na pewne dynamiczne wydarzenia (w niektórych będziemy mogli wziąć udział, w innych nie). Architektura miast i planet będzie bardziej złożona, na wrażenia wizualne wpłyną natomiast nowe efekty świetlne;
w trakcie rozgrywki odwiedzimy rodzinny świat salarian, Marsa, księżyc planety Koriana (najprawdopodobniej ojczyzna quarian – nie sprecyzowano) oraz ziemskie miasta, takie jak Londyn i Nowy Jork. Twórcy długo zastanawiali się, jak przedstawić te metropolie w wersji futurystycznej i ostatecznie zdecydowali się na połączenie Seattle i Vancouver. Prace nad każdą lokacją trwały blisko pół roku;
powróci znana z „dwójki” Normandia stworzona przez Cerberusa. Jako że przeszła ona w ręce Przymierza, poddana została pewnym niewielkim modyfikacjom;
w trakcie rozgrywki natkniemy się na więcej przedmiotów, które trafią do naszego ekwipunku;
niewykluczone, że pojawią się bitwy w kosmosie, ale na razie twórcy tego nie potwierdzają;
bronie będzie można modyfikować. Pojawi się pięć wersji konkretnych części danego „gnata”;
pojawią się nowe pojazdy, które zastąpią znanego z „jedynki” Mako i Młota z „dwójki”. Na razie jednak twórcy nie zdradzili na ten temat żadnych szczegółów;
w grze znajdzie się nowy system skanowania planet.
Redaktor
Wpisów17556
Obserwujących0
Dyskusja
Dodaj komentarz
Najlepsze
Najnowsze
Najstarsze
- Dodaj komentarz
- Najlepsze
- Najnowsze
- Najstarsze