91
20.04.2011, 18:09Lektura na 3 minuty

Mass Effect 3: Nowe informacje!

W sieci pojawiła się kolejna porcja interesujących informacji o Mass Effect 3. Pochodzą one z najnowszego wydania hiszpańskiego magazynu Marca Player. Uwaga – możliwe spoilery!


Piotrek66

Dla przejrzystości, wszystkie informacje o Mass Effect 3 prezentujemy w punktach:

  • powód, dla którego Cerberus chce zgładzić Sheparda ma zostać wyjaśniony na początku rozgrywki;
  • wśród żołnierzy organizacji Człowieka Iluzji pojawią się mechy, jednostki szturmowe i… wojownicy ninja;
  • Żniwiarze, których napotkamy w trakcie rozgrywki występować będą w różnych rozmiarach – od małych statków o wymiarach 500-600 metrów po ogromne, dwukilometrowe okręty dowódcze;
  • Shepard doczeka się nowych umiejętności. Komandor będzie mógł przetaczać się pomiędzy osłonami, przeskakiwać małe dziury w ziemi, a także niczym żołnierz jednostki SWAT szybko podbiec do przeciwnika i zneutralizować go atakiem wręcz. Z mocy tych użytek zrobi nowa klasa postaci, która pojawi się w grze – Heavy Melee. Inżynierowie będą mogli z kolei stawiać wieżyczki;
  • sztuczna inteligencja przeciwników ma zostać znacznie bardziej usprawniona. Będzie to zasługą nowego systemu koordynacji działań wrogich żołnierzy. Od teraz każdy oponent – podobnie jak w szachach – będzie miał określoną rolę w swojej grupie i na jej podstawie będzie przystosowywał swoją taktykę działania;
  • w Mass Effect 3 przeciwnicy będą posiadać części ciała bardziej podatne na atak, co gracz będzie mógł wykorzystać. Aby np. zneutralizować tarczę wroga, trzeba będzie celować w jego słaby punkt;
  • sama walka ma być trudniejsza i intensywniejsza niż w poprzednich odsłonach cyklu. Tempo akcji ma wzrosnąć o około 15%;
  • lokacje w grze mają być większe i bardziej otwarte. Będą one również bardziej „żywe” – spotkamy na nich więcej postaci i natkniemy się na pewne dynamiczne wydarzenia (w niektórych będziemy mogli wziąć udział, w innych nie). Architektura miast i planet będzie bardziej złożona, na wrażenia wizualne wpłyną natomiast nowe efekty świetlne;
  • w trakcie rozgrywki odwiedzimy rodzinny świat salarian, Marsa, księżyc planety Koriana (najprawdopodobniej ojczyzna quarian – nie sprecyzowano) oraz ziemskie miasta, takie jak Londyn i Nowy Jork. Twórcy długo zastanawiali się, jak przedstawić te metropolie w wersji futurystycznej i ostatecznie zdecydowali się na połączenie Seattle i Vancouver. Prace nad każdą lokacją trwały blisko pół roku;
  • powróci znana z „dwójkiNormandia stworzona przez Cerberusa. Jako że przeszła ona w ręce Przymierza, poddana została pewnym niewielkim modyfikacjom;
  • w trakcie rozgrywki natkniemy się na więcej przedmiotów, które trafią do naszego ekwipunku;
  • niewykluczone, że pojawią się bitwy w kosmosie, ale na razie twórcy tego nie potwierdzają;
  • bronie będzie można modyfikować. Pojawi się pięć wersji konkretnych części danego „gnata”;
  • pojawią się nowe pojazdy, które zastąpią znanego z „jedynkiMako i Młota z „dwójki”. Na razie jednak twórcy nie zdradzili na ten temat żadnych szczegółów;
  • w grze znajdzie się nowy system skanowania planet.

  • Redaktor
    Piotrek66
    Wpisów17556

    Obserwujących0

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze