15
25.02.2012, 13:05Lektura na 2 minuty

Borderlands 2: Żołnierz w wersji "badass", czyli nowe informacje o klasie Commando

Jedną z nowych klas ujawnionych na ostatnim trailerze Borderlands 2 był Commando. W sieci pojawiły się konkretne informacje o tej postaci, która ma być większym "badassem" od żołnierza z pierwszej części.


Piotrek66

W rozmowie z serwisem IGN Jeremy Cook, dyrektor artystyczny Borderlands 2 i Paul Hellquist, dyrektor kreatywny gry, podzielili się kilkoma informacjami o Commando.

Będzie to ulepszona wersja żołnierza z pierwszej części, który był jedną z najpopularniejszych klas postaci wśród graczy. Podobnie, jak on, Commando będzie mógł umieszczać na polu bitwy automatyczne działka, które pomogą w walce z przeciwnikami. Jako że będzie to "broń nowej generacji" stworzona przez (oczywiście wirtualną) firmę Dahl Corporation, będzie można ją w znacznie większym stopniu modyfikować niż w przypadku "jedynki".

Każda nowa wykupiona modyfikacja czy umiejętność na drzewku rozwoju przyniesie wielkie zmiany w funkcjonalności i wyglądzie wieżyczki. Na przykład - będzie można zainstalować moduł, który zamieni ją w broń dalekiego zasięgu. Dzięki temu będzie ona eliminować wrogów z daleka. Można też wykorzystać ją jako "wabik", który skupi na sobie uwagę przeciwników, podczas gdy my będziemy ich zdejmować z daleka za pomocą snajperki. Ale to tylko część możliwych kombinacji.

Commando dysponować będzie trzema drzewkami rozwoju. Pierwsze  - Guerilla – zawierać będzie skille koncentrujące się na walce w zwarciu, które będą idealne w połączeniu z shotgunem. Na przykład wieżyczka skupi na sobie uwagę przeciwników, a my wyeliminujemy ich za pomocą strzelby.

Drugie drzewko – Gunpowder – przeznaczone będzie do walk na średni dystans (wspomniana modyfikacja pozwalająca wieżyczce strzelać z daleka). Ostatnie – Survival – zawierać będzie umiejętności defensywne, mające charakter techniczny i taktyczny.

Jedną z umiejętności Commando będzie Pressure, zapewniająca większą szybkość i lepsze bonusy do tarczy w zależności od poziomu zdrowia. Oznacza to, że im mniej nasza postać będzie miała punktów życia, tym będzie silniejsza i bardziej zabójcza. Pojawią się też różnego rodzaju fragmenty zbroi zapewniające pewne dodatkowe właściwości (np. zwiększą siłę ognia).

Wszystkie klasy mają posiadać umiejętności przeznaczone zarówno dla początkujących graczy, jak i tych bardziej wymagających. Dla siebie znajdą coś ci, którzy lubią przeć przed siebie oraz lubiący pokombinować i łączyć efekty działania jednych skilli z drugimi.


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze