52
2.03.2012, 16:00Lektura na 1 minutę

Kojima pokazuje możliwości Fox Engine. Przełom?

Czasami można mieć opory przed opublikowaniem jakiejś informacji, bo brzmi i wygląda po prostu niewiarygodnie. A jednak. Hideo Kojima opublikował kilka renderowanych obrazków z autorskiego silnika Fox Engine. Jeśli tak będą wyglądać gry następnej generacji, to chyba przydałby się nam wehikuł czasu. Albo pilot do przewijania życia naprzód.


Adam „Adzior” Saczko

Zaczęło się od zagadki - który z zestawów to fotografie, a który renderowane obrazki? Przyjrzyjcie się dokładnie.

A poprawna odpowiedź brzmi...

Co prawda, rendery zazwyczaj specjalnie dopieszcza się tak, by wywoływały opad szczęki, a z grami i animacjami bywa różnie... ale czy to ważne? Póki co wygląda to naprawdę świetnie i warto przyglądać się wszelkim próbkom możliwości Fox Engine.


Redaktor
Adam „Adzior” Saczko

Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów2882

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze