26
3.04.2012, 18:50Lektura na 2 minuty

Ghost Recon: Future Soldier - szczegóły o wersji PC: data premiery, 3D i wymagania sprzętowe

Ghost Recon: Future Soldier ukaże się na konsolach już pod koniec maja. Niestety posiadacze PC-tów będą musieli poczekać na swoją wersję gry niecały miesiąc dłużej – Ubisoft poinformował, że pojawi się ona dopiero w czerwcu. Poznaliśmy za to konkretne informacje o wydaniu komputerowym, w tym wymagania sprzętowe.


Piotrek66

Ubisoft obiecuje, że Ghost Recon: Future Soldier będzie w pełni korzystać z możliwości współczesnych komputerów. Gra będzie robiła użytek z bibliotek DirectX 11 (m.in. teselacja i realistyczne oświetlenie), doczeka się też tekstur w wyższej rozdzielczości. Pojawi się również wsparcie dla technologii stereoskopowego 3D, za które odpowiedzialna jest firma TriDef. Będzie też można wyświetlić produkcję na kilku monitorach.

Posiadacze PC-tów będą mieli dostęp do ustawień swojego profilu (w tym listy przyjaciół) także za pomocą przeglądarki internetowej, zaś system zapraszania znajomych ma być uproszczony. Pojawi się również czat tekstowy i możliwość zmiany obłożenia klawiszy. Ubisoft zaznacza przy tym, że do rozgrywki w kampanii dla pojedynczego gracza nie będzie wymagane stałe połączenie z internetem – sieć wymagana będzie tylko przy pierwszym uruchomieniu gry do jej aktywacji.

Ghost Recon: Future Solider ukaże się na PC 15 czerwca, a więc w niecały miesiąc po premierze konsolowej zaplanowanej na 25 maja. Poniżej znajdziecie wymagania sprzętowe gry.

Minimalne:

  • System operacyjny: Windows XP SP3, Windows Vista SP2 lub Windows 7 SP1 (wersje 32 i 64-bitowe)
  • Procesor: Intel Pentium D taktowany zegarem 3,0 Ghz lub AMD Athlon 64 X2 4400+ taktowany zegarem 2,2 Ghz
  • RAM: 1 GB (XP) lub 2 GB (Vista i 7)
  • Karta graficzna: kompatybilna DirectX i z Shader Model  4.0 oraz z 256 MB pamięci na pokładzie
  • DirectX: 9.0c
  • Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
  • Rozsądne:

  • System operacyjny: Windows XP SP3, Windows Vista SP2 lub Windows 7 SP1 (wersje 32 i 64-bitowe)
  • Procesor: Intel Core 2 Quad Q9450 lub AMD Phenom II X4 940 albo lepszy
  • RAM: 1 GB (XP) lub 2 GB (Vista i 7)
  • Karta graficzna: kompatybilna DirectX i z Shader Model  4.0 oraz z 1024 MB pamięci na pokładzie (GeForce GTX 460 lub AMD Radeon 5850 albo lepsza)
  • DirectX: 9.0c
  • Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c

  • Redaktor
    Piotrek66
    Wpisów17556

    Obserwujących0

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze