E3 2012: Watch Dogs - kolejne informacje, tym razem o wyjątkowym pomyśle na opcje sieciowe
Watch Dogs to bez wątpienia największa niespodzianka targów E3 i gra, która budzi największe zainteresowanie. Każda informacja na jej temat jest więc niezwykle cenna. Szczególnie tak ciekawa, jak ta opisująca nietypowy pomysł na opcje sieciowe. Futurystyczny - godny produkcji, której akcja rozgrywa się w przyszłości.
Okazuje się, że premierze Watch Dogs towarzyszyć będzie wydanie aplikacji na urządzenia mobilne (na targach E3 pokazywana jest jej wersja na iPada), która da dostęp do trójwymiarowej mapy świata gry, aktualizowanej na bieżaco wraz z akcjami gracza podejmowanymi na PC/konsoli (platformy docelowe Watch Dogs - TUTAJ).
Za jej pomocą będziemy mogli podejrzeć mapy różnych lokacji, które da się potem wykorzystać jako wskazówkę przy ich eksploracji. Aplikacja będzie miała wymiar społecznościowy, co oznacza, że będziemy mogli oglądać również to, co w świecie gry robią nasi znajomi.
Na tym jednak nie koniec - ponieważ zgodnie z fabułą gry wszystkie urządzenia elektronicznie znajdujące się w jej świecie podłączone są do jednego systemu i to właśnie z tym systemem łączy się aplikacja mobilna, możemy również bawić się z naszymi znajomymi (o ile tylko wyrażą na to zgodę, czyli "odptaszkują" odpowiednią opcję), np. zmieniając im sygnalizację świetlną w czasie rzeczywistym.