Twórcy The Elder Scrolls Online: "Chcemy zmienić gatunek MMO"
Największe wątpliwości w zapowiedzianym niedawno The Elder Scrolls Online budzi system walki - twórcy zapowiedzieli bowiem, że starcia nie będą odbywały się w czasie rzeczywistym (jak w Skyrimie). W jednym z wywiadów na E3 twórcy gry uspokajają, że system walki ma być „aktywny i reaktywny”.
W rozmowie z Gamasutrą Paul Sage, dyrektor kreatywny The Elder Scrolls Online stwierdził, że od jakiegoś czasu w grach sieciowych nie pojawiły się zmiany w systemie walki. Jego ekipa ma zamiar je wprowadził właśnie w swojej produkcji.
Jak mówi:
Chcemy, żeby starcia wyglądały na aktywne i reaktywne. Gracze muszą więc mieć wrażenie, że system walki podobny jest do tego z
Sage dodaje również, że jego zespół chce zmienić sposób postrzeganie gier MMO. Według niego, „MMO” nie jest gatunkiem, a odbieranie go w ten sposób tylko ogranicza developerów. Jak mówi: