Watch Dogs: Wpadka Ubisoftu? PR-owcy ujawnili adresy mailowe użytkowników
Szkolny błąd PR-owców Ubisoftu? Osoby, które brały udział w specjalnej akcji powiązanej z Watch Dogs, muszą liczyć się z tym, że ich adres mailowy został ujawniony innym uczestnikom zabawy. Przez marketingowców francuskiego koncernu...
Po zapowiedzi Watch Dogs na targach E3 Ubisoft uruchomił specjalną akcję, w ramach której użytkownicy mogli śledzić losy Josepha Demarco, fikcyjnego właściciela galerii dotconnextion. Wystarczyło tylko zapisać się do listy mailingowej.
Wszystko szło dobrze, wczoraj jednak uczestnicy zabawy otrzymali maila, w którym wyjaśniono, że akcja dobiega końca, jako że Demarco zginął w wypadku, a jego galeria została zamknięta. Niestety PR-owcy Ubisoftu w wysłanej wiadomości nie ukryli adresów odbiorców, przez co wszyscy użytkownicy biorący udział w akcji mogli zobaczyć maile pozostałych uczestników. Niektórzy z nich po tym wydarzeniu zostali zalani falą spamu.
Najprawdopodobniej jest to wpadka osób odpowiedzialnych za PR firmy. Dosyć zabawna - Ubisoft tworzy futurystyczna grę traktującą m.in. o bezpieczeństwie danych, a marketingowcy firmy popełniają tak prosty błąd związany właśnie z ochroną informacji użytkowników...