Halo 4: Tryb Forge powstaje u twórców "Diablo na Xboksa"
Gry z serii Halo tak się rozrastają, że do ich ukończenia potrzeba więcej, niż jednego studia. Na imprezie Rooster Teeth Expo, organizowanej przez zespół "machinimatorów" znany przede wszystkim z serii filmów Red vs. Blue, ujawniono, że tryb Forge w Halo 4 powstaje w innym studiu niż podstawowa gra.
Hut
Nad trybem Forge w Halo 4 pracuje studio Certain Affinity, którego ostatnim projektem była gra Crimson Alliance, czyli "Diablo na Xboksa" (wcześniej zaś pracowali nad mapkami do trybów sieciowych wcześniejszych gier z serii Halo).
W sieci pojawił się zapis prezentacji roboczej wersji tego trybu (będącego tak naprawdę rozbudowanym edytorem poziomów/narzędziem do kreacji machinim), który możecie zobaczyć poniżej:
Redaktor
Hut
Wpisów4059
Obserwujących0