136
8.08.2012, 09:15Lektura na 3 minuty

GRID 2: Pierwsze (kontrowersyjne) informacje, pełnowymiarowy trailer [WIDEO]

Zgodnie z wcześniejszą obietnicą, studio Codemasters Racing ujawniło pierwsze konkretne informacje na temat gry GRID 2, kontynuacji ścigałki, uznawanej przez wielu za najlepszą w obecnej generacji platform do interaktywnej rozrywki. Są zmiany – a jedna z nich bardzo ryzykowna...


Hut

Gra pojawi się latem 2013 roku na X360, PS3 i PC. Pierwsze screeny - w GALERII.

GRID 2 powstaje od dwóch lat i działa na najnowszej wersji silnika EGO. Wśród ujawnionych w pierwszym rzucie tras/lokacji znalazły się m.in. Chicago, Miami i Paryż, przedstawia je pierwszy, opublikowany właśnie zwiastun:

 

Wśród informacji ujawnionych w chwili obecnej znajdujemy m.in. takie: 

  • rzecz najważniejsza – według zapowiedzi na Eurogamerze NIE BĘDZIE WIDOKU Z KOKPITU!!! Codemasters przeprowadziło badania, z których wynika, że 95% graczy nie korzystało z tego widoku. [W naszej redakcji korzystali z niego wszyscy, więc to wasza wina...]
  • gra posiadać będzie tryb kariery dla jednego gracza, sieciowy multiplayer oraz split-screen (moduł wieloosobowy będzie miał oddzielny system rozwoju, niż single - auta zdobyte w jednym nie będą więc dostępne w drugim),
  • dzięki nowym możliwościom silnika graficznego możliwe ma być "totalne wciągnięcie graczy w atmosferę dnia wyścigów",
  • model jazdy nosi nazwę TrueFeel Handling System, i opracowano go tak, że ma pogodzić graczy stawiających na elementy zręcznościowe i symulacje - w grze nie będzie natomiast włączanych i wyłączanych asyst, ułatwiających jazdę. W pracach nad nim pracował m.in. kierowca Formuły 2, Jordan King,   
  • wśród dostępnych tras znajdą się prawdziwe tory z Azji, Europy i USA, w tym m.in. w Abu Dhabi i Miami,
  • nowością będą długie wyścigi umieszczone w quasi-otwartym świecie, gdzie do celu prowadzić będzie kilka dróg (będą to jednak wyłącznie wyścigi jeden-na-jednego),
  • w systemie AI pojawi się aż 60 różnego rodzaju zachowań, które mają nadać jeździe komputerowych/konsolowych przeciwników znamiona realizmu, 
  • wśród auto nie pojawi się kilka znanych marek (nie będzie np. Porsche, Lamborghini i Ferrari, gdyż zakup tych licencji okazał się zbyt drogi), potwierdzono natomiast obecność takich aut, jak Mach 1 Mustang, BMW E30 M3, Nissan Skyline GTR R34, Chevrolet Camaro SS, McLaren MP4-12C, Mercedes SL65 AMG, BAC Mono, Pagani Huayra i Koenigsegg Agrea R. Będą one podzielone na cztery klasy, odblokowywane wraz z postępami w rozgrywce, 
  • pojawi się prosty system modyfikacji osiągów aut, 
  • inspiracją do oprawy graficznej są filmy Michaela Manna (reżyser m.in. "Gorączki"), kierowcom towarzyszy więc wiele efektów/smaczków - np. fruwające wraz z podmuchami wiatru liście, itd. 
  • po raz pierwszy gra zostanie zaprezentowana publicznie na imprezie Eurogamer Expo w drugiej połowie września.

  • Redaktor
    Hut
    Wpisów4059

    Obserwujących0

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze