Bioshock Infinite: Kolejni kluczowi projektanci opuszczają Irrational Games. Co dalej?
Źle się dzieje w Irrational Games – i zaczynamy poważnie obawiać się o przyszłość gry BioShock Infinite. Na początku sierpnia studio opuścili czołowi projektanci – jeden z producentów gry i człowiek odpowiedzialny za styl wizualny całości – teraz zaś okazało się, że to nie jedyne odejścia pracowników tej rangi.
Do takiego wniosku można dojść przeglądając profile na LinkedIn dwóch innych czołowych projektantów BioShock Infinite: Dona Norbury'ego, który zajmował się projektowaniem AI, oraz Clinta Bundricka, odpowiedzialnego za projektowanie walki. Obaj znaleźli zatrudnienie w Microsofcie. Tym samym dołączyli do Nate'a Wellsa (obecnie w studiu Naughty Dog), Toma Gerristona oraz Josepha Faulstick (także w Microsofcie), którzy na przestrzeni ostatnich miesięcy opuścili studio Irrational Games.
Tak duże nagromadzenie wysokoprofilowych odejść budzi wiele znaków zapytania. Być może - legendarnie autorytarny - sposób zarządzania szefa studia, Kena Levine'a, jest trudny do wytrzymania?