12.11.2012, 12:14Lektura na 2 minuty
Microsoft: "DirectX 11.1 tylko na Windows 8"
Wraz z Windows 8 pojawiła się nowa, usprawniona edycja jedenastej wersji bibliotek DirectX. Okazuje się, że nie otrzymają jej posiadacze Visty i „siódemki” – co więcej nie są planowane późniejsze aktualizacje. Czy jest czego żałować?
Na oficjalnym forum Microsoftu przedstawiciel firmy Daniel Moth wyjawił, że DirectX 11.1 będzie dostępny tylko na Windowsie 8. Jak pisze:
“
DirectX 11.1 jest częścią Windowsa 8, tak jak DirectX 11 był częścią 7. DX11 dostępny był też na Viście… tym razem jednak nie ma planów wydania DX11.1 na Windows 7.
Na szczęście posiadacze starszych „Okienek” nie powinny się martwić – z udostępnionych przez Microsoft informacji wynika, że DirectX 11.1 nie przyniesie ze sobą wielkich zmian, a poprawki i nowe funkcje związane będą przede wszystkim ze stereoskopowym 3D – technologią nie cieszącą się wielką popularnością na PC.
Poniżej znajdziecie pełną listę nowych "ficzerów" w angielskiej wersji językowej:
Shader tracing and compiler enhancements
Direct3D device sharing
Check support of new Direct3D 11.1 features and formats
Use HLSL minimum precision
Specify user clip planes in HLSL on feature level 9 and higher
Create larger constant buffers than a shader can access
Use logical operations in a render target
Force the sample count to create a rasterizer state
Process video resources with shaders
Extended support for shared Texture2D resources
Change subresources with new copy options
Discard resources and resource views
Support a larger number of UAVs
Bind a subrange of a constant buffer to a shader
Retrieve the subrange of a constant buffer that is bound to a shader
Clear all or part of a resource view
Map SRVs of dynamic buffers with NO_OVERWRITE
Use UAVs at every pipeline stage
Extended support for WARP devices
Use Direct3D in Session 0 processes
Redaktor
Wpisów17556
Obserwujących0
Dyskusja
Dodaj komentarz
Najlepsze
Najnowsze
Najstarsze
- Dodaj komentarz
- Najlepsze
- Najnowsze
- Najstarsze