StarCraft II: Heart of the Swarm z "programem treningowym". AI nauczy nas grać w sieci!
Dla graczy StarCrafta II toczących boje w „singlu” przejście do rozgrywek sieciowych jest zwykle sporym wyzwaniem. Blizzard wyjdzie im na przeciw w rozszerzeniu Heart of the Swarm. W grze pojawi się „program treningowy” – tryb, który nauczy podstaw multiplayera w walce z AI.
W rozmowie z serwisem PCGames Mike Morhaime, prezes Blizzarda ujawnił, że nowy tryb do StarCrafta II, który pojawi się w Heart of the Swarm, pozwoli graczom potrenować ze sztuczną inteligencją w nierankingowych meczach skonstruowanych tak, by przypominały rozgrywki w sieci. Poziom trudności starć ma rosnąć stopniowo, wraz z kolejnymi zwycięstwami.
Co ciekawe przeciwnicy sterowani przez komputer będą udzielać rad dotyczących rozgrywki. Według Morhaime’a, nowy tryb ma pomóc graczom wejść w rozgrywki sieciowe. Jak mówi:
Chcemy, by gra była w większym stopniu przystępniejsza dla graczy, którzy nie czują się na siłach, by od razu wejść do wielkiej rywalizacji w sieci. Wiele osób nie przechodzi z gry w singlową kampanię do gry w sieci – nic nie wiedzą o graniu przeciwko innym ludziom. Trzeba im pomóc.