Watch_Dogs z zupełnie nowym silnikiem graficznym
Większość graczy zapewne domyślała się tego od czasu pierwszej prezentacji na targach E3, ale wreszcie przedstawiciele Ubisoftu potwierdzili te spekulacje. Nowa gra francuskiego wydawcy, Watch_Dogs, oparta jest na zupełnie nowym silniku graficznym. Jakim?
Sebastian Viard, dyrektor technologiczny Watch_Dogs, wyjaśnił za pośrednictwem Twittera kwestię silnika, który napędzać będzie grę. Jak pisze:
Watch_Dogs korzysta z całkiem nowego silnika zwanego Disrupt, stworzonego specjalnie dla tej gry w Ubisoft Montreal. To nie jest engine z Assassin’s Creeda [AnvilNext].
Watch_Dogs narobił sporo – pozytywnego — zamieszania na ubiegłorocznych targach E3. Oprawa graficzna stała na bardzo wysokim poziomie, a do tego sama gra wydawała się oferować ogromne możliwości w rozgrywce. Z podobnym przyjęciem produkcja spotkała się po pokazie na niedawnej konferencji PlayStation Meeting, na której Sony oficjalnie zapowiedziało PlayStation 4.