Beyond: Two Souls ? Kilka minut z nową grą Davida Cage´a. Nowe gameplaye! [WIDEO]
Redakcja serwisu VG247 miała już okazję pograć w najnowszą produkcję Davida Cage’a i jego studia Quantic Dream — Beyond: Two Souls. Efektem tego są trzy całkiem długie gameplaye pokazujące różne fragmenty gry. Jej twórcy zdradzili również, że nie będzie w niej fragmentów QTE, a sama rozgrywka powinna zająć nam nieco więcej czasu niż Heavy Rain.
W rozmowie z serwisem VG247 David Cage, prezes studia Quantic Dream i twórca Beyond: Two Souls, wyjawił, że w nowej grze nie będzie Quick Time Events, na których opierało się w całości poprzednie dzieło ekipy — Heavy Rain. W ten sposób developerzy chcą dać graczom więcej swobody.
W rozmowie z tym samym portalem Caroline Marchal, główna projektantka rozgrywki w Beyond: Two Souls, zdradziła, że choć na razie trudno to określić, ponieważ gra wciąż jest balansowana, produkcja — w zależności od wyborów podjętych przez graczy — powinna wystarczyć na około 12-15 godzin, a więc nieco więcej niż Heavy Rain.
Poniżej znajdziecie trzy nowe gameplaye z Beyond: Two Souls. Pierwszy prezentuje fragment, w którym główna bohaterka Jodie jest w laboratorium, gdzie naukowcy starają się rozszerzyć jej nadnaturalne zdolności. Kolejny materiał przedstawia sekwencję, w której dziewczyna ucieka ze szpitala, a ostatni prezentuje walkę.
#1:
#2:
#3: