Scrolls: Premiera w przyszłym miesiącu
Scrolls to druga po Minecrafcie produkcja studia Mojang. W jednym z wywiadów jego przedstawiciele ujawnili przybliżoną datę premiery produkcji oraz wyjawili, że zostanie ona wydana w sposób podobny do dzieła Notcha.
Jakob Porser, współzałożyciel Mojanga i projektant Scrolls, w rozmowie z serwisem Polygon zdradził, że gra ukaże się pod koniec kwietnia, konkretnej daty jednak nie podał. Produkcja zostanie wydana w modelu podobnym do Minecrafta, a więc najpierw otrzymamy — w niższej cenie — wczesną wersję projektu, która będzie stale rozwijana.
Porser zdaje sobie jednak sprawę, że powtórzenie sukcesu dzieła Notcha będzie bardzo trudnym zadaniem. Mówi:
Zdajemy sobie sprawę z tego, że jest to niszowy gatunek w porównaniu do Minecrafta. Nie oczekuję, że Scrolls sprzeda się lepiej od niego, na pewno nie. Chciałbym jednak znaleźć grupę graczy, którzy pokochają tę grę. Najwspanialszą rzeczą związaną z Mojang i sukcesem Minecrafta jest fakt, że nie mamy tak naprawdę presji, by dana produkcja sprzedała się w określonej liczbie kopii, by nie zbankrutować. Jesteśmy w dobrej pozycji do eksperymentowania.