Torment: Tides of Numenera ? Cele dodatkowe, opóźnienie premiery... i gameplay! [WIDEO]
Kilka godzin temu pisaliśmy o pierwszym obrazku z Torment: Tides of Numenera. Teraz twórcy gry zaprezentowali film, w którym „ożywili” tamtego screena — i na upartego można powiedzieć, że mamy do czynienia z gameplayem. Ujawniono też nowe cele dodatkowe.
Piotrek66
Choć do końca kickstarterowej zbiórki na Torment: Tides of Numenera pozostały jeszcze 3 dni, a na koncie gry znajduje się 3,33 mln dolarów, developerzy mają nadzieję, że uda im się dobić do czterech milionów. W tym celu przygotowano kilka nowych bonusów dla wpłacających:
4 dolary — wysokiej jakości grafiki koncepcyjne i mapa świata
8 dolarów — dwunastostronicowy cyfrowy komiks autorstwa PataRothfussa
12 dolarów — cyfrowy podręcznik RPG oparty na Tormencie będący dodatkiem do papierowego systemu Numenera. Zawiera opis świata oraz mechanikę rozgrywki.
Zaprezentowano też nowe cele dodatkowe, które zostaną zrealizowane po przekroczeniu odpowiednich progów finansowych:
3,6 mln dolarów — lokacja Hall of Lingering Reflections. To muzeum i więzienie w jednym, podziemny skarbiec, w którym przechowywane są wspomnienia przodków. Ten opuszczony budynek zawiera mnóstwo sekretów do odkrycia.
3,75 mln dolarów — pogłębione zostaną relacje z towarzyszami poprzez dodanie powiązanych z nimi zadań pobocznych. Z kolei w lokacji Castoff’sLabyrinth pojawi się nowy portal, który przeniesie graczy w zupełnie inne miejsce niż to, z którego wchodzili do labiryntu.
4 miliony dolarów — zwiększona do 16 zostanie liczba „przeznaczeń”. Przeznaczenia to wypadkowa kilku Tides („fal”) obejmujących parę cech postaci. Dodane zostanie kolejne duże miasto — podwodne Oasis of M’ra Jolios, z kolei MarkMorgan przygotuje więcej utworów składających się na ścieżkę dźwiękową gry.
4,25 mln dolarów — wydłużona zostanie kampania fabularna, developerzy dodadzą więcej zadań, a niektóre poszerzą, pojawi się również kodeks z informacjami o świecie gry. Twórcy postarają się też umożliwić graczom łączenie tytułowych numenerów w tajne kody i artefakty.
4,5 miliona dolarów — świat będzie w większym stopniu reagował na nasze poczynania, większe będzie też samo uniwersum. Pojawi się również twierdza gracza, którą będzie można zwiedzić i odpocząć w niej pomiędzy poszczególnymi wyprawami. Niewykluczone, że dodane zostaną powiązane z nią zadania.
Niestety wprowadzenie tak wielu nowych elementów do gry niesie za sobą poważne ryzyko — zaplanowana na grudzień 2014 roku premiera Torment: Tides of Numenera może się poważnie opóźnić. Na razie co prawda brakuje szczegółów, ale developerzy już wiedzą, że nie będą w stanie dotrzymać pierwotnego terminu debiutu.
Na pocieszenie otrzymaliśmy film prezentujący w ruchu ujawniony niedawno obrazek: