8.05.2013, 00:14Lektura na 3 minuty
inFamous: Second Son - Spora porcja informacji o exclusivie PS4!
Na to czekali chyba wszyscy fani konsol Sony - do sprzedaży trafił czerwcowy numer magazynu Game Informer, który w większości poświęcony jest PlayStation 4 i grom na tę platformę. Najwięcej miejsca poświęcono inFamous: Second Son. Czego się dowiedzieliśmy?
Standardowo - najważniejsze informacje o inFamous: Second Son w punktach:
znani z poprzednich części "przewodnicy", a więc osoby posiadające nadnaturalne zdolności, traktowani są przez władze jako bioterroryści. Do walki z nimi zaangażowano utworzoną specjalnie w tym celu agencję rządową - Department of Unified Protection
gra rozpocznie się w momencie, gdy Department of Unified Protection (w skrócie DUP) przewozi przewodników do więzienia w Seattle. Nie wszystko idzie jednak zgodnie z planem i transport zostaje zniszczony, a "więźniowie" uciekają z miejsca zdarzenia. Władze reagują szybko i zamykają miasto, które pod względem zabezpieczeń zaczyna przypominać ogromnych rozmiarów port lotniczy.
klimatem produkcja ma nawiązywać do realiów, które miały miejsce po atakach z 11 września - chodniki przeczesywane są przez reflektory, zamontowano też kamery i ustawiono bramki bezpieczeństwa. Motywem przewodnim ma być konflikt między prawem do wolności, a walką o bezpieczeństwo;
agenci DUP podobni są do jednostek SWAT i odebrali takie samo szkolenie. Niektórzy z nich dysponują nadnaturalną umiejętnością ochrony swojego ciała w czasie poruszania się;
gracze wcielą się w Delsina Rowe'a, dwudziestoczteroletniego Indianina, chłopaka o artystycznej duszy i miłośnika sztuki ulicznej sprzeciwiającej się władzy, który tworzy własne graffiti;
jego życie zmienia się wraz z wypadkiem transportu przewodników - próbując pomóc rannym odkrywa, że sam dysponuje nadnaturalnymi zdolnościami i potrafi kontrolować dym. Pozwala in mu m.in. absorbować moce innych, dzięki czemu w czasie rozgrywki nie będziemy skazani tylko na jeden rodzaj umiejętności. W przeciwieństwo do bohatera poprzednich części, Cole'a, Delsin jest podekscytowany swoimi nowymi zdolnościami;
na terenie Seattle zostaną rozmieszczone bazy DUP, które będzie można zniszczyć w otwartym konflikcie, ale znacznie więcej pożytku przyniesie cicha eliminacja poprzez zneutralizowanie systemów bezpieczeństwa;
gdy Delsin będzie chciał zniknąć z oczu wrogom, będzie mógł wytworzyć dymnego klona. Korzystając ze swoich mocy będzie mógł też teleportować się na bliskie odległości niczym Nightcrawler;
w mieście nie zabraknie podniebnych przewodow, po których Delsin - podobnie jak Cole - będzie mógł się poruszać;
wsród dostępnych mocy pojawią się dymne fireballe i dymna chmura paraliżująca przeciwników. Będzie też można zastosować atak z powietrza podobny do "tupnięcia" prądem Cole'a;
zasoby dymu można będzie regenerować absorbując go z kominów, zniszczonych wozów lub niszcząc kanistry z benzyną. Do "wsysania" dymu zostanie wykorzystany touchpad kontrolera od PS4 - wystarczy tylko przesunąć w dół dwa kciuki. Mechanizm ten zostanie rownież wykorzystany do otwierania cel innych przewodników;
w czasie zabawy będzie można przełączać się pomiędzy poszczególnymi zestawami mocy. Samo sterowanie ma być prostsze niż w "dwójce", gdzie trzeba było korzystać z kilku przycisków jednocześnie;
Seattle nie zostanie wiernie odwzorowane - developerzy chcą oddać tylko klimat tego miasta.
Redaktor
Wpisów17556
Obserwujących0
Dyskusja
Dodaj komentarz
Najlepsze
Najnowsze
Najstarsze
- Dodaj komentarz
- Najlepsze
- Najnowsze
- Najstarsze