The Last of Us: Trzy DLC, w tym jedno fabularne. Odkładacie pieniądze?
Naughty Dog zapowiedziało dzisiaj trzy DLC do nadchodzącego wielkimi krokami The Last Of Us. Jedno z nich rozszerzy fabułę podstawki, dwa pozostałe przeznaczone będą do multiplayera. Trybu gry, o którym póki co niewiele wiadomo.
Chociaż Naughty Dog obiecuje, że konkretów na temat multiplayera w The Last of Us spodziewać możemy się jeszcze przed premierą gry, to już dzisiaj zapowiedzili trzy DLC, z których dwa dedykowane są właśnie rozgrywce sieciowej. Wiemy, że wszystkie dorwać można będzie osobno w PSN-ie, ale także w formie season passa, który w pre-orderze kosztuje około 20 euro. Niestety nie udało nam się skontaktować z przedstawicielem polskiego oddziału Sony, by dowiedzieć się czy dane nam będzie za te dodatki zapłacić w jakiś inny sposób (np. otrzymać je w ramach bonusu do zamówień przedpremierowych).
W skład dodatkowej zawartości mają wejść zarówno mapy do multi, jak i bonusy pokroju zwiększonej prędkości craftingu, leczenia, czy przeładowywania broni. DLC do singla ma rozszerzyć historię opowiadaną w grze, ale póki co nie wiadomo jeszcze, czy o zawartość wyciętą z produkcji, czy specjalnie na tę okazję przygotowaną.
Everybody wants to be a Master — everybody wants to show their skill. Everybody wants to get there faster, make their way to the top of the hill. Each time you try you're gonna get just a little bit better. Each day we climb one more step up the ladder. It's a whole new world we live in — it's a whole new way to see. It's a whole new place, with a brand new attitude. But you've still gotta catch 'em all... And be the best that you can be!