Battlefield 4: Wersja alfa, wymagania sprzętowe i edytor środków transportu
Już dzisiaj rozpoczną się testy alfa Battlefielda 4. Informacja taka pojawiła się na Originie, a potwierdziło ją studio DICE. Ujawniono też wstępne wymagania sprzętowe produkcji.
W bazie Origina pojawił się klient Battlefielda 4 w wersji alfa. Na jego karcie katalogowej znalazła się informacja, że zostanie on udostępniony jeszcze dzisiaj – 17 czerwca. Potwierdzili to przedstawiciele studia DICE na forum Battleloga, którzy oświadczyli, że zaproszenia do testów zostały już rozesłane wybranej (niestety niewielkiej) grupie graczy. Alfa potrwa przez dwa tygodnie.
Tym, co jednak powinno nas bardziej zainteresować, to wymagania sprzętowe Battlefielda 4. Co prawda, dotyczą one wspomnianej wersji alfa i ostateczna specyfikacja może się znacząco różnić, ale ujawniona konfiguracja daje nam pewien pogląd, czego powinniśmy się spodziewać.
Na szczęście nie jest tak źle:
Na koniec ciekawostka – na łamach forum NeoGAF pojawiły się screeny przedstawiające narzędzie służące do modyfikacji wizualnej sprzętu, który znajdzie się w Battlefieldzie 4 – samochodów, czołgów, helikopterów, a nawet łodzi. Można zmodyfikować ich broń pokładową, a także kolorystykę.
Oczywiście nie wiadomo, na ile „wycieknięte” screeny są prawdziwe, ale widoczny na nich edytor wygląda autentycznie. Jeden z obrazków znajdziecie nad newsem, po resztę odsyłamy was TUTAJ.