The Elder Scrolls Online: Odpoczniemy od grindu
"Zabij 20 jaszczurek, przebiegnij całą krainę i roznieś ulotki, a potem wróć po kolejne zadania, bo mimo że mamy ludzi i zasoby, to nam się nie chce" - ten schemat dobija wszystkich weteranów MMO. Jeśli jednak wierzyć słowom jednego z twórców The Elder Scrolls Online, gra ma wyzwolić nas od mozolnego grindu.
W wywiadzie dla MMORPG.com Paul Sage, dyrektor kreatywny gry, powiedział:
Pracujemy, by wiele rzeczy nie opierało się na grindowaniu, przez które rozumiem powtarzalną aktywność z niewielkim prawdopodobieństwem sukcesu, trzeba jednak zrozumieć, że niektórzy ludzie inaczej definiują grind. Wielu graczy lubi zajęcia wymagające mało uwagi, podczas których socjalizują się w grze. Chcemy się upewnić, by i takie znalazły się w naszej grze.
Jak nastawiacie się na The Elder Scrolls Online w obliczu powyższej - oraz poprzednich - zapowiedzi?
Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.