Thief: "Plotki o złym stanie prac były przesadzone"
Pod koniec kwietnia dowiadywaliśmy się, że prace nad nowym Thiefem są zagrożone w obliczu zbyt szybko puchnącego kosztorysu, zmian na kluczowych stanowiskach czy zwolnień w studiu Eidos Montreal. Jak jednak zapewnił jego były szef, Stephane D'Astous, pogłoski - i reakcja na nie - były przesadzone.
D'Astous w wywiadzie udzielonym Polygonowi mówi:
Thief to długotrwały projekt. Niektóre z waszych artykułów - o pracach nad grą - były trochę zbyt ostre. Jeśli weźmiesz pod uwagę każdy najmniejszy element, cała sprawa okazuje się w pewnej mierze przesadzona. Każdy projekt AAA ma swoje wzloty i upadki, ja zaś sądzę, że byliśmy bardziej wystawieni na publiczny odbiór, kiedy powinęła nam się noga. Ale to było dawno temu. [...] Nowy zespół i producent wzięli sprawę w swoje ręce i dobrze sobie radzą. To jeden z moich największych wyrzutów - nie móc stać na czele studia, które dostarczy światu Thiefa.
Dobrze wiedzieć, że Thiefowi nic się złego nie dzieje, prawda?
Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.