Need for Speed: Rivals - Indywidualizacja aut będzie integralną częścią gry
Kilka ostatnich części Need for Speeda nie dawało zbyt wiele możliwości w kwestii dostosowania wyglądu aut do własnych potrzeb. Inaczej będzie w nadjeżdżającym Rivals – zmiana wyglądu własnego wozu będzie integralnym elementem gry i sposobem na wyróżnienie się w sieci.
W najnowszym wpisie na oficjalnym blogu serii James Mouat, główny projektant Need for Speed: Rivals ujawnił kilka szczegółów w kwestii indywidualizacji aut. Opcja ta będzie częścią trybu AllDrive, który ma łączyć singiel i multi w jedno. Możliwość zmiany wyglądu samochodu ma być niezwykle ważna – dzięki temu łatwiej wyróżnimy się w tłumie graczy. Przynajmniej po stronie „piratów drogowych”.
Inaczej będzie, gdy będziemy grać jako policjant. Z oczywistych względów stróże prawa nie mogą jeździć sportowymi i odpicowanymi wózkami. Dlatego „gliny” będą miały ograniczony wachlarz możliwości. Dostosowanie wyglądu zastąpiono tutaj klasami odblokowywanymi wraz z postępami w rozgrywce – ma ich być trzy, z czego na razie ujawniono dwie. Ostatnia zostanie zaprezentowana w trakcie konferencji Electronic Arts na targach gamescom.
Pierwszą jest Patrol – to standardowe auto, które można bardzo łatwo zdobyć. Dysponuje podstawowymi parametrami i osiągami oraz niezbyt wyróżniającym się designem. Inny jest Enforcer – jest bardziej stylowy i zadaje większe obrażenia innym pojazdom.
Przy okazji ujawniono jeszcze jeden bonus przedpremierowy dostępny w wybranych sklepach – do zaprezentowanego wcześniej Ultimate Cop Pack (policyjne auto Nissan GT-R Black Edition, zaawansowana technologia pościgowa i nowa skórka) dołączy Ultimate Racer Pack. W jego skład wejdzie samochód SRT Viper Time Attack, specjalne kolorowe malowanie oraz duża ilość punktów Speed na start.