Call of Duty: Ghosts - Na PC ładniej niż na next-genach
Jeżeli wciąż nie wiecie, na jaką platformę sprawić sobie Call of Duty: Ghosts, a istotna jest dla was grafika, możliwe, że mamy dla was rozwiązanie. Mark Rubin z Infinity Ward oświadczył, że pecetowa wersja gry będzie wyglądać najładniej ze wszystkich - ładniej nawet od tych na next-genowe konsole.
Do tej pory, wszystkie części Call of Duty korzystały z tych samych assetów zarówno na konsolach, jak i PC. Ma się to zmienić w przypadku Ghosts. Jak powiedział Mark Rubin:
Teraz PC będzie miało swoje assety. To będzie wyglądać lepiej, niż jakiekolwiek Call of Duty, które wydaliśmy na PC.
Dodał też, że tekstury w wersji PC będą bardziej szczegółówe nie tylko od tych, które zobaczymy na PS3, Wii U i X360:
Tak właściwie to w wielu przypadkach używają lepszych wersji tekstur, niż na next-geny.
Rubin zapewnił jednak, że grafika będzie jedyną rzeczą, która pozwoli nam odróżnić od siebie różne wersje Call of Duty: Ghosts.
Redaktor naczelny CD-Action. Zagraj w Unavowed.