Dragon Age: Inquisition - Romanse zostaną zmienione. "Nigdy czegoś takiego nie robiliśmy"
Romanse są integralną częścią gier BioWare’u. Nie inaczej będzie też w Dragon Age: Inquisition, ale podryw i zdobywanie partnera lub partnerki będą wyglądać inaczej niż w dotychczasowych odsłonach cyklu. Tak twierdzą przynajmniej twórcy.
W rozmowie z serwisem Game Informer David Gaider, scenarzysta gier spod znaku „Smoczej ery”, wyjawił, że romanse w Dragon Age: Inquisition zostaną rozwiązane w nieco inny sposób. „Jeszcze tego nie robiliśmy” – zaznacza.
Tym razem nasze miłosne podboje będą w mniejszym stopniu zależały od wskaźnika sympatii, a w większym od aktualnych wydarzeń. Na przykład nasz wybranek/wybranka może nie zgadzać się z naszą decyzją, ale wciąż może zostać naszym przyjacielem lub partnerem.
Mike Laidlaw, dyrektor kreatywny gry, dodaje, że interakcje z obiektem westchnień nie będą ograniczać do zwykłego „Cześć, czekam na ciebie”. Gracz będzie miał natomiast wrażenie, że wpływ na związek i poszczególne rozmowy miały wszystkie dotychczasowe wydarzenia oraz przygody. Jak wyjaśnia:
W mojej idealnej wizji twoje interakcje z drugą postacią nie ograniczają się tylko do zwykłych relacji – chodzi o to, by odnosiły się one do całej produkcji, w którą grasz. Jeśli więc podjąłeś pewne ciekawe decyzje w innych fragmentach rozgrywki, mogą one zmienić naturę twojego związku z innym bohaterem.
Jak to więc będzie wyglądać w Dragon Age: Inquisition, przekonamy się dopiero po premierze gry.