Dark Souls II: Umiesz dobrze grać? Pokonasz bossów wcześniej
Takeshi Miyazoe, jeden z twórców Dark Souls II, uspokoił fanów serii. W związku ze znaną weteranom nieliniowością i akcentowaniu roli umiejętności gracza w rozgrywce, podczas przemierzania otwartych obszarów wytrawni gracze będą mogli dość wcześnie pokonać bossów, zanim wybiją wszystkich wrogów w danej lokacji.
Miyazoe w rozmowie z redakcją serwisu VG247 skierował do graczy zachęcające obietnice:
Patrząc na pracę zespołu nad balansowaniem gry myślę, że będą w grze kluczowe momenty - nie tylko wyzwania ze strony fabularnej czy poziomu trudności - ale kluczowi przeciwnicy i bossowie, którzy będą odpowiednim wyzwaniem dla graczy. Pojawią się obszary [...] w których będziesz mógł stanąć naprzeciw bossa pośrodku drogi do końca. [...] Nie będziesz musiał zaczynać od jednego etapu, iść do końca, pokonywać bossa i wtedy przechodzić dalej. Będą miejsca, gdzie bossa spotkasz w połowie drogi. Jeśli jesteś dobry lub odpowiednio uważny, poradzisz sobie z nim wcześniej. [...] Wyłamujemy się ze schematu start-boss-kolejny start.
Jak myślicie - dacie radę w Dark Souls II?
Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.