Call of Duty: Ghosts - Trudniejsze życie snajperów?
Zła wiadomość dla snajperów, dobra dla ich ofiar. Mark Rubin, główny producent Call of Duty: Ghosts, powiadomił fanów, że z najnowszej odsłony serii może zniknąć możliwość szybkiego i precyzyjnego eliminowania wrogów zwana quick-scopingiem.
Quick-scoping pozwalał dotąd zabijać przeciwników w ciągu ułamków sekund, wymagając przy tym nielichej precyzji od graczy. W skrócie - technika pozwalała na szybkie przybliżenie i oddanie strzału bez konieczności szukania dobrej pozycji. Wyborowi strzelcy mieli więc w zanadrzu niemal niezawodne narzędzie, dające im przewagę w ogniu walki.
Dlaczego piszę w czasie przeszłym? Możliwe, że trik nie będzie możliwy do wykonania w Call of Duty: Ghosts. Jak pisze Rubin na Twitterze:
Zmiany, które wprowadziliśmy [...] czynią snajperów świetną klasą do wykorzystania w rywalizacji. Ponadto włożyliśmy sporo pracy w projektowanie map [...] by upewnić się, że wszystkie klasy mogą w równym stopniu odnieść sukces. Zarówno klasy specjalizujące się w walce na krótkim dystansie, jak i te silne na długim będą efektywne na tych samych mapach. Jednak na skutek rekonstrukcji niektórych cech karabinów snajperskich, jak czasy chwiań, zmieniły sposób funkcjonowania tych broni, co wpłynęło na tradycyjny quick-scoping. Czy zniknie całkowicie? Być może. Na pewno nie będzie tak skuteczny, jak dotąd. Nie mogę się doczekać, aż wy - snajperzy - weźmiecie w ręce nowe karabiny i wypróbujecie je sami.
Często używacie snajperek w multi? Co sądzicie o ograniczeniu roli quick-scopingu? Dobry krok w kierunku balansu czy zły z punktu widzenia graczy?
Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.