Szok. Minimalne wymagania sprzętowe Call of Duty: Ghosts w wersji PC bardzo wysokie [UPDATE]
Posiadacze pecetów zaczynają powoli odczuwać zbliżającą się coraz większymi krokami nową generacje konsol. W jaki sposób? Wymagania sprzętowe kilku nadchodzących gier są wyższe niż w dotychczasowych produkcjach. Najnowszy dowód do Call of Duty: Ghosts, którego – podobnie jak Watch_Dogs – nie uruchomimy bez 64-bitowego Windowsa i sporej ilości RAM-u.
Musimy się już chyba do tego przyzwyczaić – wraz z premierą Xboksa One i PlayStation 4 wymagania sprzętowe gier w wersji PC wzrosną i to dość znacznie. Widać to bardzo dobrze na przykładzie Call of Duty: Ghosts – najnowszej odsłony cyklu, której dotychczasowe części można było spokojnie uruchomić na kilkuletnich komputerach. Teraz fani serii dysponujący niezbyt młodym sprzętem najpewniej muszą przygotować się na upgrade.
Minimalne wymagania gry, które pojawiły się na stronach Nvidii nie pozostawiają złudzeń – Ghosts nie uruchomimy na 32-bitowych Windowsach. Musimy wyposażyć się też w pokaźną ilość RAM-u i zadbać o miejsce na dysku twardym – produkcja potrzebuje bowiem aż, uwaga, 50 GB wolnej przestrzeni na „twardzielu”.
Sprawdźcie sami – oto minimalne wymagania sprzętowe Call of Duty: Ghosts:
Aha, i jeszcze jedno – producent wykonawczy gry Mark Rubin ujawnił za pośrednictwem Twittera, że produkcja otrzyma serwery dedykowane na wszystkich platformach docelowych. Do tej pory „dedyki” potwierdzono tylko w wersjach PC i Xbox One.
[UPDATE]:
Można odetchnąć z ulgą - wygląda na to, że nie są to oficjalne wymagania sprzętowe Call of Duty: Ghosts. Te mają pojawić się wkrótce, o czym poinformowała za pośrednictwem Twittera pomoc techniczna Activision. Podobną sytuację mieliśmy w przypadku Watch_Dogs.