126
5.11.2013, 13:40Lektura na 2 minuty

Call of Duty: Ghosts - Gra korzysta tylko z 2GB RAM-u, a nie pograsz bez 6? Brawo [UPDATE - Problem z pre-loadem]

Wymagania sprzętowe Call of Duty: Ghosts w wersji PC są zaskakująco wysokie, zwłaszcza ilość potrzebnego RAM-u – aby uruchomić grę, potrzeba co najmniej 6 GB pamięci, w innym wypadku produkcja się nie odpali, a gracz otrzyma komunikat o błędzie. Okazuje się, że może to być jednak tania zagrywka. O co chodzi?


Piotrek66

Użytkownicy forum Guru3D zauważyli, że Call of Duty: Ghosts w maksymalnych ustawieniach graficznych korzysta tylko z od 1,5 do 2 GB RAM-u, a więc znacznie mniejszej ilości niż ta, która widnieje w minimalnych wymaganiach sprzętowych. Mimo to gra nie uruchomi się, jeśli nie będziemy posiadali co najmniej 6 GB pamięci.

Oczywiście nie wiadomo, na ile pomiary dokonane przez graczy są wiarygodne. Całkiem możliwe, że w trakcie największych strzelanin i akcji gra rzeczywiście pożera więcej RAM-u. Albo ludzie w Infinity Ward po prostu nie mieli czasu i chęci zająć się "wyciekami pamięci" i porządną optymalizacją.

I jeszcze jedno – w produkcji pole widzenia zablokowane jest na 65 stopniach, co u niektórych wywołuje mdłości. Szybko sobie z tym poradzono i stworzono program, który odblokowuje inne wartości FOV. Możecie go pobrać TUTAJ.

[UPDATE]:

To nie koniec problemów z grą. Osoby, które pobrały wcześniej pliki z produkcją na Steamie (w ramach tzw. pre-loadu), muszą... ściągać je od nowa. Okazuje się, że przy instalacji wszystkie dane zwiazane z tytułem zostają wykasowane. Pewnym rozwiązaniem jest zrobienie kopii zapasowej i ich wklejenie do folderu klienta Steama w razie ich zniknięcia. Użytkownicy radzą też innym, by najpierw rozpoczęli instalację multiplayera, a dopiero potem trybu single.


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze