14
5.12.2013, 12:26Lektura na 1 minutę

Thief: Pragniesz wyzwania? Będziesz mógł usunąć elementy interfejsu i dostosować poziom trudności

Fani poprzednich przygód Garretta obawiają się, że nowy Thief nie sprosta ich oczekiwaniom i że w chęci dotarcia do jak największej liczby odbiorców gra zostanie zbytnio uproszczona względem wcześniejszych części. W jednym z wywiadów twórcy uspokoili – gracze będą mogli dostosować poziom trudności i elementy wyświetlane na ekranie, by wyłączyć wszelkie tzw. „ułatwiacze”.


Piotrek66

Na antenie nagranego przez Eidos Montreal podcastu Alexandre Breault, główny projektant nowego Thiefa, zdradził, że będzie można dostosować interfejs i poziom trudności do własnych potrzeb. Gracze zdecydują, które elementy będą wyświetlały się na ekranie – mogą usunąć z niego mapę i pasek zdrowia, wskazówki i oznaczenia łupów i innych przedmiotów, z którymi można wejść w interakcję. Najwięksi „hardkorowcy” będą mogli w ogóle zrezygnować z interfejsu.

Co ciekawe, również poziom trudności będzie można dostosować. Ten podzielony zostanie standardowo – na łatwy, normalny i trudny. Gracze będą jednak mogli wyłączyć poszczególne „ficzery” – np. możliwość ogłuszania przeciwników czy automatyczny zapis. Ale to nie wszystko – pragnący prawdziwego wyzwania będą mogli bawić się w trybie, w którym wykrycie i zabicie lub ogłuszenie przeciwnika oznacza porażkę, a śmierć oznacza konieczność rozpoczęcia całej produkcji od nowa…


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze