The Division na PC "nie będzie zwykłym portem"
Początkowo The Division zostało zapowiedziane tylko w wersji na konsole nowej generacji, ale pod naciskiem fanów Ubisoft zdecydował się wydać grę także na PC. Twórcy obiecują, że wersja komputerowa nie zostanie potraktowana po macoszemu i nie będzie zwykłym portem z XBO i PS4.
Na oficjalnym blogu The Division twórcy gry ze studia Massive Entertainment zapewniają, że pecetowa edycja gry będzie stała na wysokim poziomie. I nie ma powodów, by im nie wierzyć – to oni mają na swoim koncie dostępne tylko na komputerach strategie Ground Control i World in Conflict. Jak czytamy we wpisie:
Jak wiecie, Massive ma swoje korzenie w PC. Pracujemy ciężko i chcemy się upewnić, że osiągniemy wysoką jakość na PC. Możecie być pewni, że nasza wersja komputerowa nie będzie zwykłym portem, ale pełnoprawną, zoptymalizowaną edycją. Chcemy stworzyć najlepszą grę bez względu na platformę, na której będziecie grać.
Przedstawiciele studia poruszyli również kwestię systemu zniszczeń w silniku Snowdrop, na którym opiera się The Division. Na udostępnionym niedawno zwiastunie mogliśmy zobaczyć, jak kule wpływają na obiekty zbudowane z różnych materiałów, ale to nie wszystko. Ponoć technologia, którą dysponują twórcy, pozwoli stworzyć najbardziej realistyczny system zniszczeń w historii.