Titanfall bez wsparcia dla modów. Przynajmniej w dniu premiery
Titanfall – pierwsza produkcja studia Respawn Entertainment – bazować ma na mocno zmodyfikowanym silniku Source Engine stworzonym przez Valve. To oznacza, że – przynajmniej w teorii – gra może być podatna na modyfikacje. Niestety wygląda na to, że produkcja nie będzie miała oficjalnego wsparcia dla modów. Na razie.
Jeden z zainteresowanych modyfikacjami graczy za pośrednictwem Twittera zapytał o narzędzia dla moderów w komputerowej wersji Titanfalla samego Vince’a Zampellę, prezesa studia Respawn Entertainment. Oto, co miał na ten temat do powiedzenia:
Na pewno nie w dniu premiery, będziemy musieli przyjrzeć się tej możliwości po debiucie.
Udostępnienie oficjalnych narzędzi i edytorów, które pozwoliłyby graczom na tworzenie własnych modów do Titanfalla na pewno znacząco wpłynęłoby na żywot produkcji. Najwyraźniej jednak na razie priorytetem dla developerów jest doszlifowanie i wydanie podstawki.