Torment: Tides of Numenera wykorzysta technologię Pillars of Eternity
Nie jest to duże zaskoczenie, ale z dziennikarskiego obowiązku informujemy. Studio inXile Entertainment poinformowało, że powstające Torment: Tides of Numenera wykorzysta technologię opracowaną przez Obsidian Entertainment na rzecz Pillars of Eternity.
W marcu ubiegłego roku inXile Entertainment ujawniło, że nawiązało współpracę z Obsidian Entertainment, w ramach której część elementów opracowanych na potrzeby Pillars of Eternity znajdzie się w Torment: Tides of Numenera. Wówczas chodziło przede wszystkim o narzędzia do tworzenia systemu dialogowego.
Na tym się jednak nie skończyło. Teraz developerzy wyjawili, że postanowili przyjrzeć się bliżej innym rozwiązaniom Obsidianu. Efekt? Podpisana umowa, na mocy której, Torment: Tides of Numenera działać będzie na technologii znanej z Pillars of Eternity – jej kod zostanie poszerzony o rozwiązania, jakie znalazły się we wspomnianej produkcji. A także oczywiście w Wasteland 2.
Dzięki temu twórcy otrzymali solidne podstawy i mogą skoncentrować się na pozostałych aspektach gry. Niewykluczone też, ze w nadchodzących tygodniach opublikowane zostaną pierwsze konkretne materiały z produkcji.