Titanfall: Wyciekła lista map oraz trybów rozgrywki
Choć do premiery Titanfalla zostało zaledwie kilkanaście dni (gra pojawi się 14 marca), wciąż nie wiadomo o niej wszystkiego. Do sieci wyciekła lista map oraz trybów rozgrywki, które znajdą się w debiutanckiej produkcji studia Respawn Entertainment.
Użytkownik FallenFussion na łamach forum Reddit opublikował sporą ilość informacji o Titanfallu, które uzyskał ponoć od „zaufanego źródła”. Wśród nich znalazła się lista map oraz trybów rozgrywki.
W grze ma się znaleźć piętnaście lokacji, z czego ujawniono dziewięć, a więc nieco ponad połowę. Ich zestawienie znajdziecie poniżej, a w naszej GALERII możecie obejrzeć screeny prezentujące poszczególne miejscówki, które opublikował FallenFussion. Na każdej z nich znajdą się też linki, które pozwolą szybko przemieszczać się po różnych rejonach mapy, a także ciężkie wieżyczki strzelające do wszystkich wrogów i potrafiące zgładzić nawet mechy.
A oto lista ujawnionych przez FallenFussion lokacji:
W Titanfallu pojawi się pięć trybów rozgrywki – do znanego już Wyniszczenia (typowy deathmatch), Kontroli umocnień (walka o przejęcie i utrzymanie stref) oraz Do ostatniego tytana (na początku zabawy każdy otrzymuje swojego mecha) dołączą jeszcze capture the flag i Pilot Hunter. O ile tego pierwszego nie trzeba chyba tłumaczyć (zwykła batalia o flagi), o tyle ten ostatni wymaga już wyjaśnienia.
To zespołowy wariant zabawy, w którym zadaniem obu drużyn jest zdobycie określonej liczby punktów. Można to zrobić zabijając wrogich pilotów mechów, a więc innych użytkowników – każdy wyeliminowany przeciwnik to jeden dodatkowy punkt na koncie danej ekipy. Pozbywanie się „mięsa armatniego” sterowanego przez AI nie poprawia rezultatu, ale pozwala skrócić czas do wezwania nowego mecha lub skorzystania z jednej ze zdolności robota.
Oprócz standardowych opcji zabawy w grze znajdzie się jeszcze dziewięć fabularyzowanych meczy, a każdy składa się z pięciu starć w wariancie Wyniszczenia i czterech w trybie Kontroli umocnień. Można w nich opowiedzieć się po jednej z dwóch stron – IMC lub Militi, a rozgrywka przetykana ma być scenariuszowymi wstawkami, pokroju odprawy oraz rozmów pomiędzy żołnierzami w czasie bitwy.