Watch_Dogs ze standardowym trybem sieciowym. A wersja PS4 z rozdzielczością 1080p
Choć Watch_Dogs koncentruje się przede wszystkim na kampanii fabularnej, w grze pojawią się także tryby sieciowe. Oprócz nietypowego wariantu, w którym gracze przeszkadzają „singlowcom” w zabawie, w grze znajdzie się także bardziej standardowa forma rozgrywki multiplayerowej, o czym poinformowali właśnie twórcy.
Jeden z fanów za pośrednictwem Twittera zapytał Jonathana Morina, dyrektora kreatywnego Watch_Dogs, czy w grze pojawi się sieciowy tryb, w którym ośmiu graczy będzie mogło swobodnie eksplorować otwarty, wirtualny świat. Ten stwierdził krótko – „tak”. Szczegóły nie są jednak znane.
Wczoraj nareszcie ujawniono nową datę premiery produkcji, która ukaże się 27 maja na PC, Xboksie One, Xboksie 360, PlayStation 3 i PlayStation 4. I jeszcze jedno – przedstawiciele Ubisoftu ujawnili, że gra w wersji na PS4 działać ma w rozdzielczości 1080p i 30 klatkach na sekundę. Gorzej wyglądać to będzie w przypadku XBO – na tej konsoli obraz wyświetlany będzie z taką samą płynnością, ale już w 960p. W najkorzystniejszej sytuacji będą posiadacze komputerów - w zależności od posiadanego sprzętu, będą mogli uruchomić grę nawet w rozdziałce 4K.