Daylight zostało opóźnione. Po co? Żeby było straszniej [WIDEO]
Myśleliście, że 8 kwietnia pogracie w Daylight? Musimy was zasmucić: nie pogracie. Ale to dla dobra waszego i samej gry - Zombie Studios potrzebuje trochę więcej czasu, żeby ją dopracować.
Jak podają twórcy:
Nie przebierajmy w słowach: przede wszystkim musicie wiedzieć, że musieliśmy przesunąć datę premiery Daylight o kilka tygodni. Już wyjaśniamy: Daylight powstaje zupełnie inaczej przez generację proceduralną. W wielu kwestiach naprawdę pomogło to zespołowi upłynnić tworzenie środowiska, ale jednocześnie potrzeba przez to więcej czasu na upewnienie się, że wszystkie straszności zostały odpowiednio zaimplementowane i wywołają maksymalne wrażenie na graczach. tl;dr: szlifujemy Daylight, żeby było straszniejsze.
Nie potrafię wpaść na lepszy powód opóźnienia horroru. Na osłodę - trailer:
Redaktor naczelny CD-Action. Zagraj w Unavowed.