E3 2014: Oficjalnie - Bloodborne kontynuuje tradycję Demon´s Souls
Już sam fakt, że From Software pracuje nad mrocznym Bloodborne, wywołał masę skojarzeń z serią "Souls". Mimo różnic w tytułach są to skojarzenia słuszne - nowa produkcja ma kontynuować tradycję pierwszego z trzech najtrudniejszych roleplayów minionej generacji.
Twórcy przyznali, że w gotycko zabudowanym mieście pełnym potworów chcą utrzymać znane z Demon's Souls poczucie zagrożenia życia gracza przez zachowanie strategicznych elementów walki. Starcia z przeciwnikami nie mają jednak opierać się na blokach, unikach i uważnym wypatrywaniu szansy na uderzenie, lecz na bardziej otwartym i ofensywnym stylu z użyciem broni palnej oraz białej.
Podzielono się także pierwszymi szczegółami fabularnymi. W Bloodborne przenosimy się do zapomnianego starożytnego miasta Yharnam, w którym podobno znajduje się starodawne lekarstwo. Wcielamy się w jednego z licznych pielgrzymów, którzy udali się do Yharnam w poszukiwaniu panaceum. Na miejscu okazuje się jednak, że skaza dotarła i do tego miasta, zapełniając jego ulice mnóstwem zarażonych stworów.
Brzmi zachęcająco?
Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.