Far Cry 4 powstaje najpierw na PC. Dodatkowo - gameplay z jazdą na słoniu w lepszej jakości [WIDEO]
Posiadacze komputerów czekających na Far Cry’a 4 powinni być zadowoleni. Okazuje się, że to właśnie PC-ty są platformą wiodącą w pracach nad grą – produkcja powstaje bowiem głównie z myślą o blaszakach, co w jednym z wywiadów zdradzili twórcy.
Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny Far Cry’a 4, na antenie podcastu Larry’ego Hryba, nieformalnego rzecznika Xboksa znanego szerzej jako Major Nelson, wyjawił, że kolejna odsłona shootera w otwartym świecie powstaje w pierwszej kolejności na PC. Dopiero potem gra przenoszona jest na konsole Xbox One i PlayStation 4, a także Xbox 360 i PlayStation 3.
Dzięki temu – jak zapewnia Hutchinson – developerzy są w stanie osiągnąć niesamowite efekty związane z oprawą graficzną. Pozwala to wykorzystać moc drzemiącą w nowych platformach Microsoftu i Sony. No i poza tym posiadacze komputerów mogą liczyć na pięknie wyglądającą produkcję. Dyrektor kreatywny Far Cry’a 4 zaznacza, że jest to sytuacja „nietypowa”, ponieważ na przykład w przypadku cyklu Assassin’s Creed developerzy pracują najpierw na konsolach. Z drugiej strony – Watch_Dogs również powstawało w pierwszej kolejności na PC.
I jeszcze coś na deser – w sieci pojawiła się znacznie lepsza jakość gameplayu z jazdą na słoniu, który mogliście zobaczyć jakiś czas temu: