Assassin´s Creed: Unity z polowaniem na dane? Wyciekł gameplay z nowym trybem Rifts [WIDEO]
Assassin’s Creedowi można zarzucić wiele, ale nie da się ukryć, że w każdej części cyklu twórcy starają się dorzucić coś nowego i świeżego. Nie inaczej będzie w Unity – do internetu wyciekł gameplay pokazujący tryb Rifts, w którym zadaniem graczy jest zbieranie cyfrowych danych. Na czas i w różnych epokach historycznych.
Jeden z użytkowników Reddita – podający się za testera Ubisoftu – opublikował gameplay z Assassin’s Creeda: Unity. Filmik pokazuje w akcji Rifts – tryb, w którym gracze na czas zbierają cyfrowe dane o wartościach punktowych. Tych ostatnich jest trzy – statyczne (za 10 punktów), ruchome (20) i wymagające deszyfracji (50 punktów). Głównym zadaniem jest osiągnięcie wyższego wyniku od znajomego, który reprezentowany jest przez jego „ducha”.
Ważne jednak, że Rifts będzie ograniczał się nie tylko do Arno i Paryża – w polowanie na dane będzie można pobawić się także kierując innymi postaciami w odpowiednich dla nich okresach historycznych. Na pewno pojawią się m.in. Altair, Ezio, Edward i Haytham Kenway'owie, Aveline oraz Shao Jun (animacja Embers)
Ubisoft na razie nie skomentował wycieku, aczkolwiek nie ma wątpliwości, że to, co widać na filmiku, jest autentyczne. I jedno trzeba francuskiemu koncernowi przyznać – potrafi urozmaicić swoją serię.
Sam gameplay możecie zobaczyć poniżej: