Raven´s Cry znowu opóźnione. Oby po raz ostatni
Raven’s Cry nie ma szczęścia. Gra miała pojawić się w przyszłym tygodniu, ale niefortunne wiatry odsunęły ją – znowu! – od półek sklepowych. Innymi słowy: powstająca w krakowskim studiu Reality Pump (które przejęło projekt od Octane Games) znowu zaliczyła poślizg. Inna sprawa, że tym razem niewielki.
Przedstawiciele firmy TopWare Interactive poinformowali, że Raven’s Cry znowu się spóźni. W piratów (tych morskich) gracze będą mogli się pobawić dopiero 27 listopada, a nie jak pierwotnie planowano 14 października. Przynajmniej na PC, bo na wersje konsolowe – X360, XBO i PS4 – trzeba poczekać do pierwszego kwartału przyszłego roku.
Wydawca tłumaczy, że dodatkowy czas pozwoli developerom na doszlifowanie i dopieszczenie produkcji. Drobnym pocieszeniem może być za to fakt, że wydanie komputerowe dostępne będzie nie tylko na Windowsie i Makach, ale także na SteamOS i Linuksie.