"Większość graczy" DriveCluba może już ponoć grać po sieci
Choć od premiery DriveCluba minęły już prawie dwa tygodnie, serwery gry wciąż borykają się z kłopotami. Problemy są na tyle poważne, że niedawno twórcy zablokowali część trybów rozgrywki i opóźnili debiut darmowej wersji produkcji dla Plusowiczów. Jeśli jednak wierzyć developerom, są na dobrej drodze do rozwiązania trudności – według nich, większość graczy może już ponoć grać po sieci.
Na facebookowym fanpage’u DriveCluba przedstawiciele studia Evolution poinformowali o postępach w poprawie wydajności serwerów. Prace wciąż trwają, ale twórcy twierdzą, że „większość graczy” powinna już móc grać po sieci.
Developerzy podkreślili, że przez cały miniony weekend nadal zajmowali się rozwiązywaniem kłopotów z multi, przez co niektórzy wciąż mogli mieć trudności z połączeniem. Zaznaczają przy tym, że ci, którzy się zalogowali, mogą toczyć wirtualne boje dla swoich klubów, korzystać z klubowych aut, ścigać się po sieci, brać udział w pojedynkach i porównywać swoje wyniki z rezultatami znajomych.
Nadal jednak nie wiadomo, kiedy darmowa wersja DriveCluba zostanie udostępniona abonentom usługi PlayStation Plus.