Szczegóły systemu rozwoju postaci w Evolve i nadchodzącej alfy
W najbliższy czwartek wystartują testy alfa Evolve. W związku z tym twórcy gry ujawnili szczegóły związane z istotnym elementem produkcji – systemem rozwoju postaci, który zostanie podzielony na dwie części.
Rozwój protagonistów w Evolve przebiegać będzie dwutorowo. Po pierwsze – w trakcie meczy postać gracza zdobywać będzie doświadczenie, które można przeznaczyć na ulepszenie wybranych zdolności, broni i umiejętności. Wiąże się to też z odblokowywaniem nowych bohaterów i potworów. Aby na przykład zdobyć Krakena, trzeba osiągnąć przynajmniej jedną gwiazdkę (na trzy możliwe) we wszystkich umiejętnościach Goliatha.
Po drugie – wraz z kolejnymi starciami, użytkownik będzie zdobywał kolejne rangi (tych ma być 40), co da dostęp do kolejnych perków. Wśród tych ostatnich znajdą się m.in. bonus do szybkości wspinania i skakania, zadawania obrażeń, regeneracja zdrowia i pancerza czy szybsze przeładowywanie broni.
W nadchodzącej alfie pojawi się podstawowy tryb Hunt, w którym toczyć walki będzie można na trzech mapach, a także dwa zestawy postaci – po czterech łowców i jednym potworze. Ich listę znajdziecie poniżej:
Alfa wystartuje 30 października na Xboksie One, dzień później uruchomione zostaną serwery na PC i PS4.