Bardzo ważne wieści: dynamicznie rosnąca broda w Wiedźminie 3
Dynamicznie Rosnąca Broda™ w Wiedźmin 3: Dziki Gon brzmi tak fajnie, że ma szansę stać się tym, czym dla Call of Duty: Ghosts było Zaawansowane AI Ryb™. No, prawie – uciekające ryby wcale nie były niczym nowym, a realistycznie rosnącego zarostu sobie nie przypominam.
Poprawcie mnie więc, jeżeli kojarzycie jakiś Dynamicznie Rosnący Zarost w przeszłych grach. I nie chodzi tu o zmianę wyglądu postaci związaną z etapami gry (jak w The Legend of Zelda: Ocarina of Time czy Beyond: Dwie Dusze), tylko znacznie częstszą i bardziej płynną. Jak mówi Michał Platkow-Gilewski:
Broda rośnie w miarę upływu czasu i kiedy Geralt przemieszcza się pomiędzy lokacjami. Broda ma kilka „stanów” i stany te określają jej długość. Najdłuższa jest naprawdę długa, ale nie aż gandalfowo-długa.
To ci dopiero next-gen. Już wyobrażam sobie, co przyniesie następna generacja konsol. Tiki nerwowe? Hiperrealistyczne włosy w nosie? NPC puszczający spontanicznie bąki?
Redaktor naczelny CD-Action. Zagraj w Unavowed.