21.05.2015, 15:00Lektura na 1 minutę
Jest łatka 1.0.3 do Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu
Niusy o patchach to rzecz raczej niespotykana, ale zważywszy na to, że pół Polski gra teraz w Wiedźmina 3, trudno byłoby nie zrobić wyjątku. Właśnie wypuszczono łatkę poprawiającą stabilność i wydajność oraz odblokowującą nowe ustawienia grafiki. Warto sprawdzić.
Oto zmiany w patchu 1.0.3 w wersji PC:
Poprawia stabilność gry w trakcie rozgrywki oraz w panelach UI
Poprawia performance, głównie podczas rozgrywki oraz w cutscenach
Naprawia błędy z popowaniem roślinności, które mogą występować po zmiany parametru gęstości roślinności
Poprawia performance funkcji Nvidia Hairworks
Wzmacnia anizotropowy sampling tekstur do poziomu 16x na ustawieniach Ultra
Ustawienia funkcji wyostrzania (sharpen) posiadają teraz trzy poziomy (Wyłączone/Niski/Wysoki)
Ślady krwi wyświetlają się prawidłowo po zabiciu przeciwników w wodzie
Poprawiony błąd umożliwiający strzelanie z kuszy do przyjaznych NPC-ów
Poprawiona obsługa menu
Poprawiony błąd z regeneracją wytrzymałości podczas sprintu
Poprawiony błąd z blokowaniem się kursora podczas przesuwania mapy
Usprawniono obsługę mapy świata
Poprawiona responsywność inputu podczas sterowania klawiaturą
Poprawione brakujące tłumaczenia w panelach UI
Poprawiony błąd podczas wyboru opcji dialogowych
Przywrócenie Rostana Muggsa
Pomniejsze poprawki do SFX
CD Projekt RED zapowiada też, że niedługo wypuszczona zostanie łatka konsolowa.
Redaktor
Redaktor naczelny CD-Action. Zagraj w Unavowed.
Wpisów3672
Obserwujących37
Dyskusja
Dodaj komentarz
Najlepsze
Najnowsze
Najstarsze
- Dodaj komentarz
- Najlepsze
- Najnowsze
- Najstarsze