76
21.05.2015, 15:00Lektura na 1 minutę

Jest łatka 1.0.3 do Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu

Niusy o patchach to rzecz raczej niespotykana, ale zważywszy na to, że pół Polski gra teraz w Wiedźmina 3, trudno byłoby nie zrobić wyjątku. Właśnie wypuszczono łatkę poprawiającą stabilność i wydajność oraz odblokowującą nowe ustawienia grafiki. Warto sprawdzić.


Dawid „spikain” Bojarski

Oto zmiany w patchu 1.0.3 w wersji PC:

  • Poprawia stabilność gry w trakcie rozgrywki oraz w panelach UI
  • Poprawia performance, głównie podczas rozgrywki oraz w cutscenach
  • Naprawia błędy z popowaniem roślinności, które mogą występować po zmiany parametru gęstości roślinności
  • Poprawia performance funkcji Nvidia Hairworks
  • Wzmacnia anizotropowy sampling tekstur do poziomu 16x na ustawieniach Ultra
  • Ustawienia funkcji wyostrzania (sharpen) posiadają teraz trzy poziomy (Wyłączone/Niski/Wysoki)
  • Ślady krwi wyświetlają się prawidłowo po zabiciu przeciwników w wodzie
  • Poprawiony błąd umożliwiający strzelanie z kuszy do przyjaznych NPC-ów
  • Poprawiona obsługa menu
  • Poprawiony błąd z regeneracją wytrzymałości podczas sprintu
  • Poprawiony błąd z blokowaniem się kursora podczas przesuwania mapy
  • Usprawniono obsługę mapy świata
  • Poprawiona responsywność inputu podczas sterowania klawiaturą
  • Poprawione brakujące tłumaczenia w panelach UI
  • Poprawiony błąd podczas wyboru opcji dialogowych
  • Przywrócenie Rostana Muggsa
  • Pomniejsze poprawki do SFX

  • CD Projekt RED zapowiada też, że niedługo wypuszczona zostanie łatka konsolowa.


    Redaktor
    Dawid „spikain” Bojarski

    Redaktor naczelny CD-Action. Zagraj w Unavowed.

    Profil
    Wpisów3672

    Obserwujących37

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze