Street Fighter V na PC i PS4 w marcu 2016
16 postaci, premiera przed kwietniem 2016, nowa mechanika o nazwie V-Trigger, update'y w stylu League of Legends, nowy poziom w Londynie? Jako, że wszystkie wiadomości wyciekają w tych czasach przed E3, mamy też solidną porcję wieści o Street Fighterze V.
Jakiś czas temu po sieci krążył zestaw plotek o SFV autorstwa niejakiego Akibastmana. Głosił on między innymi, że nowa bijatyka Capcomu zastąpi update'y w stylu "Super" i "Ultra" mniejszymi aktualizacjami w stylu League of Legends, Focus Attacks zastąpione zostaną nową mechaniką o nazwie "V-Trigger", premiera nastąpi w okolicach przed kwietniem 2016, story mode ulegnie gruntownym poprawkom, a obsada gry rozszerzy się o nowe cztery postaci: Rachid z Afryki, Zen z Indii, Laurę z Brazylii oraz niespodziewanego gościa.
Choć nowych postaci dziś nie potwierdzono, nowe informacje z magazynu Shortlist sugerują, że te półroczne już wycieki były w stu procentach prawdziwe. Potwierdzono, że Street Fighter ukaże się na komputery osobiste i PS4 w marcu 2016, i że jednym z nowych poziomów będzie londyńskie King's Cross Station (wypełnione po brzegi żołnierzami królowej uzbrojonymi w puzony).
Dodatkowo otrzymaliśmy trzy kluczowe terminy związane z mechanikami - V-Trigger, V-Skill oraz Critical Arts. Te ostatnie zastąpią słynne "Ultry" jako efektowne ataki kosztujące cały pasek EX. Pozostałe będą oparte o rosnący wraz ze zbieraniem batów pasek V: V-Trigger pozwoli nam wykonywać dodaktowe ciosy specjalne (Chun-Li ma otrzymać podwójny fireball, Nash dostanie teleport) oraz V-Gauge, czyli zdolność defensywną (u Ryu jest to parada, u Bisona odbijanie pocisków). Jako, że wcześniej potwierdzono inne plotki krążące wokół gry (tak, jak choćby użycie silnika Unreal Engine 4)... powinniśmy juz spekulować chyba o tym, jak wyglądał będzie odświeżony tryb historii i jak bardzo Zen będzie przypominała Dhalsima?