Jade Raymond na czele nowego studia Elektroników
W nowym miejscu pracy nasza ulubiona (tu padł przymiotnik uznawany powszechnie za seksistowski) developerka ma stworzyć kolejne IP, ale też nadzorować pracę nad nieujawnioną jeszcze grą w uniwersum Star Wars.
Była producentka Assassin's Creeda i Splinter Cell: Blacklist nie tylko pokieruje montrealskim studiem Motive, ale też wspomoże BioWare, pracujące obecnie nad Mass Effect: Andromeda. Będzie również doglądać nowej, gwiezdnowojennej gry autorów Dead Space'a (tej - jak twierdzi Nolan North - ponoć zresztą całkiem blisko do skasowanego Star Wars 1313). To kolejny, kobiecy akcent w Visceral, bo nad tytułem dłubie już Amy Hennig (była dyrektor kreatywna serii Uncharted).
Pozostaje życzyć połamania (długich) nóg!
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.