12
27.07.2015, 11:48Lektura na 1 minutę

Powstaje książka o projektowaniu leveli w grach. I można ją wesprzeć!

Miło dla odmiany zobaczyć jakąś zbiórkę pieniędzy związaną z grami w sposób mniej bezpośredni – to znaczy nie na samą grę, a na książkę poświęconą tworzeniu leveli. Pracuje nad nią Jacek Wesołowski, level designer Bulletstorma.


Dawid „spikain” Bojarski

Inżynieria gier. Level design dla początkujących ma skupić się na sposobach wpływania na gracza przy pomocy projektowania poziomów. Nie będzie traktować o aspektach technicznych tworzenia gier, ale ma być – jak mówią twórcy – "konkretna, tak żeby mógł z niej skorzystać i ktoś, kto po prostu sporo gra i chciałby wiedzieć więcej, i ktoś, kto marzy o stworzeniu własnej gry".

Co ciekawe, trzy pierwsze części (całość składać się będzie z dziesięciu) dostępne są już teraz. Można je pobrać za darmo stąd.

Całą akcję możecie zobaczyć i wesprzeć tutaj.


Redaktor
Dawid „spikain” Bojarski

Redaktor naczelny CD-Action. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów3672

Obserwujących37

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze