25.08.2015, 14:36Lektura na 1 minutę

Mad Max: Telewizyjna reklamówka gry udaje kinowy zwiastun filmu [WIDEO]

"Nie ma bohaterów, nie ma bogów, nie ma wybawicieli"... ale są sceny niemal wprost odwołujące się do Fury Road. Wiecie już, że Mad Max może skusić rozsmakowanych w sandboksach graczy. Pora zobaczyć, czy jest do siebie w stanie przekonać amerykańskiego widza, czekającego na nowy odcinek talk-show Jimmy'ego Kimmela.


Mateusz Witczak

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3463

Obserwujących21

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze