Divinity: Original Sin 2 - Kickstarter wystartował!
Cel zbiórki na kontynuację jednego z najlepszych erpegów ostatnich lat wynosi pięćset tysięcy dolarów. Poważniejsza i sensowniejsza historia, co-op na cztery osoby, nowy system dialogów, craftowanie umiejętności i przemyślany rozwój dotychczasowych mechanik - wszystko to brzmi smakowicie!
"Singlowe i multiplayerowe doświadczenie w jednym, przypominający skalą wolności papierowe rolpleje drużynowy erpeg" - tak opisuje pokrótce Larian swoją nową grę. Trzy główne hasła przyświecające kontynuacji Original Sin to turowe starcia, skupienie się na systemowym gameplayu i bardziej solidnie ugruntowana fabuła.
Na nasze losy ma wpływać wybrana na początku gry historia pochodzenia postaci - po wyjściu z kreatora będziemy mogli grać albo u boku trzech kompanów, albo trzech innych graczy w multiplayerze (jeśli podepniemy kontrolery, dostępny będzie też splitscreen, podobnie jak w rozszerzonej edycji poprzedniczki). Pojawią się questy, w których będziemy ze sobą rywalizować - czy to przez sprzeczne motywacje, czy po prostu przez spór o ekwipunek. Oczywiście będzie możliwość rozwiązywania konfliktów pokojowo, w czym pomoże nowy system dialogów - jak wynika ze screenów, bardzo rozwinięty i zależny od cech czy rasy postaci, która zaangażowana jest w daną dyskusję.
Nadal najważniejszy dla Lariana jest jednak dający graczowi mnóstwo wolności system - jednym z aspektów jego rozwoju jest craftowanie umiejętności, czyli łączenie różnych skilli oraz zaklęć. Najbardziej efektownym przykładem wykorzystania tego ficzera, który podali nam twórcy, było połączenie deszczu i rany szarpanej - przyzywa to deszcz krwi, który non stop nas leczy, jeśli mamy zdolność "Pijawka". Będziemy mogli też popychać i ciągnąć różne rzeczy lub osoby, korzystać z systemu osłon, lub korzystać z Punktów Źródła, które dają nam dostęp do najpotężniejszych zaklęć...
Jeśli chcecie wesprzeć Divinity: Original Sin 2 na Kickstarterze, kliknijcie TUTAJ.