9
10.09.2015, 09:35Lektura na 2 minuty

Dark Souls III ? Co powróci z poprzednich części?

Jak wiemy, za nowe Soulsy odpowiada Hidetaka Miyazaki, reżyser pierwszej części serii, który wraca do "trójki" wzbogacony o doświadczenia z prac nad Bloodborne i gotowy na mocne zmiany pewnych tradycyjnych aspektów DS. Spytano go więc, co w nowej grze zostanie po staremu lub w lekko zmienionej formie.


Cross

Będą to:

  • Szybka podróż, której będziemy mogli używać od samego początku. Choć takiej wygody brakło w jedynce, co wielu fanów uznało za świadomą decyzję, Miyazaki uznał, że wygoda to nic złego, póki nie rujnuje w jakiś sposób projektu gry.
  • Respecjalizacja - Miyazaki nie jest pewien, czy służący do niej w poprzedniej części przedmiot o nazwie Soul Vessel powróci, ale z pewnością chce graczom dać jakąś szansę przelewania dusz z jednej statystyki definiującą postać w drugą.
  • NG+ - ten element będzie przypominał najbardziej Dark Souls 2. W nowej grze z plusem na końcu pojawią się zupełnie nowe bronie i przedmioty, mocno modyfikowane będą również ustawienia wrogów w każdej z lokacji. Zabraknie jednak Bonfire Ascetic, które po wrzuceniu do paleniska wzmacniało wszystkich wrogów wokół.
  • Pasek wytrzymałości ekwipunku - jak twierdzi szef From Software, w pierwszych Soulsach ekwipunek zbyt powoli ulegał zniszczeniu, w drugich zaś stanowczo zbyt szybko (co miało promować testowanie różnych broni). Obecnie gra jest wciąż balansowana, ale twórcy celują w coś pomiędzy obiema poprzedniczkami.
  • Przyzywanie i inwazje - niezadowoleni z Bloodborne mogą odetchnąć z ulgą, bo nie wrócimy do zabaw z dzwonkami, a do tradycyjnie soulsowego systemu przyzwań. Zniknie krytykowane często Soul Memory, co oznacza tyle, że matchmaking znów będzie opierał się o poziom duszy. Ponadto nie będziemy musieli już bawić się w zbieranie specjalnych przedmiotów zużywanych przy inwazji, a będziemy mogli napadać na innych bez grindowania Cracked Red Orbów.
  • Ukryte ściany - tym razem nie odkryjemy ich przyciskiem akcji, a atakiem. Miyazaki lubi, gdy gracze odkrywają sekrety również przypadkiem, podczas walki lub testowania broni. Chce, by znajdowanie sekretów odbywało się bardziej "naturalnie".
  • Magia - zniknie ograniczenie ładunków każdego z zaklęć, które odnawiały się przy ognisku, a zastąpi je typowy pasek many ("większa wolność wyboru"). Wrócą cuda i piromancja, ale czary zostaną przerobione tak, by znacznie bardziej różnić się od siebie właściwościami i zastosowaniami.

  • Redaktor
    Cross
    Wpisów2216

    Obserwujących0

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze