Rise of the Tomb Raider będzie całkiem długie
Jak twierdzi główny projektant: tym razem pohasamy po grobach dłużej, niż ostatnio. I to dwukrotnie dłużej! Mike Brinker uwrażliwia nas również, że drzewko umiejętności pani archeolog rozrosło się do ponad pięćdziesięciu skilli.
Chcąc zajrzeć pod każdy kamień, odkryć każdą znajdźkę i zrealizować każdą aktywność poboczną, spędzimy przy tytule ok. 30-40 godzin, zwykli zjadacze chleba pograją natomiast o połowę krócej. To krok naprzód w stosunku do wydanego w 2013 Tomb Raidera, ale nie zapominajmy, że tym razem Lara nie przedstawi nam żadnego multiplayera.
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.